Feb 26, 2011

و دیکتاتور کم می آورد

فرزندان منتظری و مطهری و بعدش هم خاتمی درست در یک روز احساس خطر می کنند و پیشنهاداتی را برای آقا می فرستند. درست در همان روز هاشمی طرف نظام را می گیرد و او هم احساس خطر می کند. البته احساس خطر آنان درست است و تا دهم اسفند هم زمان چندانی نمانده است و بنابراین ایرادی ندارد همه درست در همین یکی دو روز وارد میدان شوند.

به نظر می رسد مذاکرات پشت پرده ای در جریان بوده و است که اکنون تلاش دارد تا ضمن حفظ شوکت جلالی آقا، ایشان را به ظاهر راضی کنند تا بر مردم منت بگذارند و کوتاه بیایند

واقعا چه خبر است؟ یعنی مردم نمی فهمند؟

 دیکتاتور کم آورده است و نمی تواند ما را بار دیگر سیاه کند. تن علیلش هم همان سال 78 کاربرد داشت.

همه برای حفظ نظام دست به کار شده اند. بد جوری بوی سازش می آید. مردم به هوش باشید که ما با اصل نظام مشکل داریم و نباید یکبار دیگر فریب ولایت فقیه و این دجالان بی اصل و نسب را بخوریم

17 comments:

Anonymous said...

از امام حسن (ع) روايت شده است که ايشان فرمود برای خداوند دو شهر است ( خدا دو شهر دارد) يکی از انها در مشرق است و يکی در مغرب، و در آنها ۷۰ ميليون زبان و جود دارد! و من همه آن زبانها را ميدانم! ـ 'عن ابی عبد الله الحسن قال ان لله مدينتين احداهما بالمشرق و اخری بالمغرب و فيها سبعون الف الف لغه و انا اعرف جميع تلک اللغات' ـ ( منبع: اصول کافی - جلد يک - ص ۳۸۴ و ۳۸۵ باب مولد حسن ابن علی)

Anonymous said...

haha in kie miad , in commento hame ja migzare,

khoda salamti bede bet baradare aaaarzeshi .

Anonymous said...

Then Your emam was as stupid and criminal as your A.. Khamenei.
People have read the hand of Khatami,Rafsanjani and others like him and will not budge again.
It shows thay The criminal gand of V Faghih have panicked and are on the run but we will catch them do not worry.
Abbas

Unknown said...

Fe'lan ke mikhahad be daste Mojtaba bedahad. An Mehdi ham Karrubi ast ke parcham ra az dastash migirad va bar sarash mikubad.

Anonymous said...

از سازش گذشته مگه سازشو بزنن یعنی ساز رفتنو

Anonymous said...

برادر عرضشی

به جای اینکه ولی خودت را این آقا قرار بدی

برو کمی از منش و روش حکومت داری حضرت علی (ع) بخوان .

و مولایت را او قرار بده نه یک جاهل یا ظلالم

و با این دروغ ها در مورد تحویل پرچم خودت را خسته نکن .

به ولله این منجی که من شناختم و منش اهل بیت (ع
هیچ شباهتی با رفتار این ولی جائر نداره .

توصیه میکنم کتاب آفات انقلاب اسلامی در کلام شهید مطهری -را حتما بخوانی تا کمی بیشتر تفکر کنید

کاوه said...

جمهوری اسلامی باید برود نه یک کلمه بیش نه یک کلمه کم.

Anonymous said...

ببینم یعنی سد علی و ذوب شدگانش میخواهند آنانی را که با کارد گلوله سلاخی کردند و جگرشان را سوزاندند زنده کنند؟؟!!! نمیدونستم اینان قادر به این کارند وگرنه آشتی بین قاتل بعمد و مقتول مظلوم دست خالی چگونه ممکن است؟؟!

Anonymous said...

خامنه ای روزی که گفت نظرات احمدی نژاد به من نزدیکتر است باید فکر امروز را هم می کزد که این عنصر سرسپرده به صهیونیزم پشت قبای او موضع گرفته تا اصل دین اسلام را مورد هجوم قرار دهد و به ریش هر چه آخوند ابله است بخندد اینک خیلی دیر شده است و ملت به این نتیجه رسیده اند که با این همه ظلمی که بر آنها رفته است دیگر خود را گرفتار امثال خامنه ای احمق نمی کنند. روز 10 اسفند به یاری حق ملت پاسخ کوبند های به یاوه سرائیهای مزدوران سرکوبگر و چماقداران عربده کش دجال قرن خواهند داد.

Anonymous said...

آقا من فکر میکنم، یعنی خودم که یقین دارم ولی اینجا میگویم فکر میکنم، که گردانندگان "راه سبز امید" هم فقط میخوان از مردم سواستفاده کنند و بدنبال ساخت و پاخت با همین نظامند. میخوان با تحت فشار گذاشتن این نظام بوسیله تظاهرات کنترل شده خیابانی که البته خودشون سعی میکنن کنترلش کنن که مبادا نظامی را که اونها بهش امید دارن، از دست بره،به حاکمیت فقط تا حدی فشار بیارن که راضی بشه اونا را در قدرت سهیم کنه
برای همین هم با هرگونه ساختار شکنی مخالفند چون نمیخوان شاخه ای را خودشون روش نشستند را مردم از بیخ و بن ببرتد و مدام شعارهای مردم را به بهانه هایی مثل خشن بودن سانسور میکنند و یا به مردم میگند که تو شعارهاشون چی بگند و چی نگند
امیدوارم مردم بجای گوش دادن به این و آن، به خرد و تجربه های تاریخی خودشون متکی باشند

Anonymous said...

امام : بعد از من كسي خواهد آمد كه پرچم را به دست حضرت مهدي خواهد داد.
امام به کس ننه تو و کس ننه خودش و کس ننه خامنه ای خندیده. این کس شعرهارو برو به ننت بگو تا حال کنه نه به ما. اگه خامنه ای گه به گور مرد و پرچم رو نداد، پرچم رو تا دسته تو اول و آخر تو و مراجع کس خل میکنیم. ( مسلمان زاده سابق)

Anonymous said...

برای آزادی عزیزانمان از زندانهای دژخیمان خامنه ای خصوصا میر لشکرمان مبرحسین و شیخ مقاوم و نستوه کروبی سه شنبه پمگی از امام حسین تا آزادی لرزه بر اندام نحیف غاصبین رایمان خواهیم انداخت.

Anonymous said...

عزیز مسلمان زاده سابق مدونم که از این اراجیف خیلی عصبانی شده ای ولی باید بدانی که بین تو و اون قداره بندان ساندیس خور باید یه تفاوتی باشد بنابراین در بکار بردن کلمات زشت خوداری کنید.

Anonymous said...

امام حسين(ع) از سينه حضرت زهرا شير نخورد بلکه پيامبر انگشتش را در دهان او ميگذاشت و او می مکيد و برای سه روزش کافی بود!. ـ ' لم يرضع الحسين من فاطمه (س) و لا من انثی کان يوتی به النبی (ص) فيضع ابهامه فی فمه فيمص منها ما يکفيه اليو مين و الثلاث 'ـ ( منبع: اصول کافی کتاب الحجه - باب مولد حسين ابن علی )

Anonymous said...

خرابکاری فقط به ضرر مردم هست , از خلاقیت استفاده کنیم ,
مثلا با ساخت بلونهای کوجک و فرستادن آنها به بالای مراکز شهری , نظامی ووو اقدام به ریختن شعار و بیانیه کنیم .
جک های ضد رژیم بسازیم
شعارهای قشنگ علیه رژیم درست کنیم
مردم را به نیکی دعوت کنیم
کثافتکاری ها و خرافه پرستی هایی را که اینها به خورد مردم میدهند را افشا کنیم

اینها رفتنی هستند واین انتخاب ماست که در رژیم بعدی آیا مردمی خرافه پرست داشته باشیم و یا تا رفتن اینها فرهنگ خودمان و مردم را بهبود بدیم

Anonymous said...

این آدم ترسو الان براحتی میتونه قضیه دخترش فائزه را پیگیری کنه و خواستار محاکمه عاملین در ملیح عام شود تا درس عبرتی باشد برای جیره خواران و ضربه زنندگان به اسلام

Anonymous said...

agar meeshee dah hezar nafar ra kosht va bargasht,begzareed hashemmie roobah ham bargarde eshtebah karde shoma bebakhshid.
kose sher

Post a Comment